Følgere

lørdag 18. april 2015

Art jorurnaling mixet media

Holder på med art journaling mixet media. Det er pappplater jeg bruker. Nå må jeg nok bytte til større ringer fordi det blir litt tykt. Men det går nok greit.

 På denne hadde jeg allerede for å teste noen sprayer hatt på gesso først så sprayet.  Men uansett, jeg har tatt ark fra en gammel bok kjøpt for 10,- på bruktbutikk. Limt det på med decoupage, og tatt dette over på papiret.  Jeg har vist ikke bilde av etter jeg har smørt på med gesso igjen. Men jeg har malt på med gesso i tynt lag, hatt en del vann på penselen. Også brukt våt servietter og tørket vekk, som dere ser på bilde under syns da noe av papiret.
Deretter har jeg brukt noe chipboard, knapper, blomster, ja brukt det jegh ar funnet. Har også hvert i verktøyet til samboer og rappet noen muttere. Jeg har brukt stencil og modeling past. dere ser dem 6 kantene også noe skrift, jeg har ikke tatt tykkelaget.  Det er samme hvilken farge det er på pynten egentlig, så jeg har bare tatt tilfeldig.













Nå har jeg malt over med gesso og alt er så si hvit. Dette skal sprayes på med farge når det er tørt. Bilde av ferdig prdukt kommer i morgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar