Følgere

mandag 27. juli 2015

Ny utfordring på Glitter n sprakle * Challenge #147 * Use something that starts with B


Til denne utfordringen har jeg laget et jente kort, som passer til jente fra 6-10 år tenker jeg.

Har bilde av kortes forside og bakside.

Digistampet er Lizbeth Balloon from Milk n Coffee, jeg har fargelagt dette med vannfarger, og dem heter Koh-I-Noor . Brukt deretter vannpensel. Det andre jeg har brukt er reste ark, magic mesh, bånd fra ebay. Skrevet tittel med dymo junior.  Det jeg har brukt som begynner på B er: 
 Bling, Balloons, Butterflies. På norsk er jo butterflies sommerfugler, men siden dette er engelsk side så går det på det engelske orde. På baksiden av korter har jeg knytet bådet og korter kan åpnes, brukt noe som man kan også kalle for kakerservietterb skjert barn har mange navn Blondeservitter - Paper Doile - Kakeservietter.



 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Men oss i denne utfordringen har vi med oss flotte sponsorer :



Our First Sponsor is: Stitchy Bear's Digi Outlet
Stitchy Bear's Digi Outlet
who are offering a $10 Gift Certificate

Our Second Sponsor is: MilkCoffee
MilkCoffee
who are offering 5 Images

Our Third Sponsor is: Bugaboo Stamps
Bugaboo Stamps
who are offering 7 Images



 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar