Følgere

søndag 1. november 2015

Ny utfordring Glitter'N'Sparkle #161

Denne ukens utfordring, alt går :) . Jeg har laget et julekort, det motivet et stort. Motvet er : Santa's Naughty And Nice List
from Lacy SunshineJeg skulle nok skrevet det ut litt mindre. Men blei jo stilig for det om. Jeg har brukt hvit bazzill, mønster arkene er kjøpt på Panduro    Jeg har fargelagt med mine fargeblyanter. Jeg liker det bedre en tusjer, kanskje det blir tusjer etter hvert- Hvem vet. Jeg har skrevet 2 nisser, fargelagt den ene, og klipt bort listen hans, og klipt ut listen på den andre også, den er fest med D puter, det syns ikke da men. På listen har jeg brukt Distress Ink : old paper . Skriften blei litt usynlig, så jeg skrev over med sort faber Castell pit art pen. Blondene er noe jeg har hatt liggende.  Snømannen er fra panduro   . Syns de var søte, litt bling bling :D . JOY er fra Tim Holtz. 

Håper du joiner utfordringen våres på Glitter'n'sprakle.

Må ikke glemme de flotte sponsorene :)

Our First Sponsor is: Ike's Art
who are offering 
3 Images from Store

Our Second Sponsor is: Lacy Sunshine
who are offering
3 Images from Store 

Our Third Sponsor is: Julia Spiri
who are offering 
2 Images from Store 


Our Fourth Sponsor is: Crafty Sentiments
who are offering 
3 Images from Store 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar