Følgere

fredag 30. oktober 2015

CraftYour Passion - Challenge 285 ~ Always Anything Goes

Også glemt denne, skal være flink neste ukene. Hvert skoleinnseninger denne uken. Går på skole :)

Her har jeg også laget en tags, halloween. Nærmer seg det nå, i morgen allerede :)

Jeg har altså brukt en ferdig tags . Først grunnet med gosse, deretter limt på osteklut. Brukt gelatos , sort, ulike grønnfarger, mørk blå. Bare lekt meg med de forskjellige. Sprayet på vann og gnidd det utover med fingrene, bare å lege seg, blande fargene sammen. Det blir som det blir. Spindelvevet er kuttet ut med Sizzix. 
Kuttet ut i hvit bazzill. Motivet syns jeg var kult, disse to skumle, litt søte guttene. Dem er fra Aurora Wings. Trick or Treat Boys - Spooky Halloween Zombie Horror Line Art for Cards & Crafts by Mitzi Sato-Wiuff
Ordene er fra Tim Holtz. Gresskarenme har jeg funnet på slik gratis fargeleggingsside på nettet. 



  Our sponsor is...
Aurora Wings
Prize: $10 worth of digital stamps from store

1 kommentar: