Følgere

torsdag 23. april 2015

I går scrappet jeg litt sammen med guttungen :)

Tok noen bilder av han og kompisen helgen for 14 dager siden ca. Og et bilde ville guttungen ha på rommet sitt og ville lage noe ut av det da. Så da satte vi i gang.  Jeg har gjort mesteparten, men han var med å lage han også og bestemme hva som skulle være på og ikke . Han fikk lov å bruke en av pappasidene i min art journal bok.  Tok først hvit gesso, deretter malt med akryl maling. Søkte grass stamp på google, og printet ut det vi fant og kuttet ut. Fant en kvist ute som vi har hengt opp litt pynt :) 
Den blei ganske så kul, men enkel. 

Jeg har sensurert litt på kompisen av den grunn, jeg har ikke spurt hans foreldre om jeg kan legge ut bilde av han på internett .


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar