Følgere

søndag 29. november 2015

Ny utfordring Glitter'N'Sparkle #165

Denne ukens utfordring skal man inkludere en sløyfe :) Jeg hadde denne uken et motiv fra Bugaboo. Ei jente, uten munn. Var litt vrient i starten HVA skal jeg lage, tillegg litt dårlig tid også pga skole osv for tiden. Dagene flyr og noen ting blir desverre tatt i siste liten. Men i hvertfall jeg fikk noe ut av det da. Motivet heter forresten Pretty Dress Jeg har fargelagt med Distress ink fra Tim holtz, siden fargene har forsvunnet litt skriver jeg ikke opp hvilken jeg har brukt. Når jeg smurte på Gel medium var desverre ikke gessoene og ink sprayen fra dylusions 100% tørt :p Jaja, man lærer :) I kanten har jeg brukt Faber- Castel big brushes 160**, 109*** og 154*** . Ordene kommer fra en blokk fra Tim Holzt, som jeg har brukt flere ganger. Sløyfen min er satt rett og slett på kjolen på jenta :) Syns det passet med en en kremhvit sløyfe der. Om jeg er 100% fornøyd er en annen ting, men fornøyd nok til at dette er min art journal side :)

Med oss dene uken har vi med oss sponoserer som :


Our First Sponsor is: Stitchy Bear Digi Outlet
who are offering 
a $10 Gift Certificate

Our Second Sponsor is: Bugaboo 
who are offering
7 Images from Store 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar