Følgere

tirsdag 24. november 2015

Ny utfordring Glitter'N'Sparkle #164

Denne ukens utfordring er Svart og Lilla :) Det er to flotte farger sammen. Jeg fikk denne gangen motiv Underwear Hero from A Random Fan. Artig liten gutt det :)
Brukt hvit og lilla bazzill, motivet er fargelagt med tusj, artist pen fra faber castell. Jeg valgte å la en del være ufarget. Bevist valg :) . Rundt er det sort distress fra Tim Holtz.  Den runde med ordet, vet jeg ikke hvor er fra. Stjerna er jeg også usikker på hvor er fra. Jeg tror nok det er kjøpt på Gode Minner i Tønsberg. 

Med hos har vi sponsorer og disse denne uken er.





Our First Sponsor is: Digital Delights
who are offering 
a $5 Gift Certificate

Our Second Sponsor is: A Day For Daisies
who are offering
a $12 Gift Certificate

Our Third Sponsor is: A Random Fan
who are offering 
3 Images from Store


















Jeg glemte å blogge forrige ukes utfordring, det er helt utrolig hvordan det går ann. Men sist uke var Die's or Punches. Jeg lagde denne her
Brukt snøfnug puncher. Motivet er Snow Fox
from Cute As A Button.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar