Følgere

tirsdag 15. september 2015

Challenge # 154 - Glitter n sparkle

Denne ukenes utfordring hos Glitter n sparkle er bruk noe som begynner på G . Jeg har brukt : Grønn, glitter,gull og siden dette er engelsk side går også jente / girl innen for dette.  Jeg syns dette var digi stemplet her var innmari morsomt. Men vanskelig å finne ut hvordan jeg skulle ha det. Jeg bestemte meg for meget enkelt. Jeg har som alltid malt først mepolyd hvit gesso, deretter malt med med Acrylic paint Dabber fargene : POOL og  LETTUCE . Brukt stencil med Viva Decor - Inka Gold- Browngold. Glitter "dottene'' er  Stickles glitterlim - Burgundy .
Digistemplet er : Be strong in the lord from Cute as a Button  . 

Dette er en artjournal side i min art journal bok som er laget av en gammel bok. Sidene er limt sammen 2 og 2 for å gjøre det sterkere mottagelig for maling osv. 

Med hos i utfordringen har vi selvsagt sponsorer og dem er : 




Our First Sponsor is: 
Di's Digi Designs
who are offering a $12 Gift Cert

 Our Second Sponsor is: 
Robyn's Fetish
who are offering 3 images from Store

Our Third Sponsor is: 
SLS Lines
who are offering either 3 single digital stamps OR $10 worth of digital merchandise from the store 


Our fourth Sponsor is 
Cute As A Button
who are offering 2 images from web store 

Our fifth Sponsor is 
The Stamping Boutique
who are offering 2 images or 3 if a stamping boutique or glitterbabe  image is used. 

Our Sixth Sponsor is 
Morgan's Artworld
who are offering  3 digi images. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar