Følgere

tirsdag 15. september 2015

Challenge 279 ~ Always Anything Goes

Nye ukens utfordring hos Craft Your Passion :)  
Denne ukens utfordring fikk jeg litt knapt med tid å planlegge, da jeg fikk digi stemple på mail dagen før, siden jeg har hvert syk og ikke fått valgt motiv tidligere, men fikk nå laget et lite kort. :)
Denne måten har jeg brukt før, ved å først smøre på Soft Gel Medium, helst matt. Deretter bruker jeg Faber Castell big brushes, farger kan du evnt velge selv. Jeg har brukt : Dark chrome yellow 109 , light cobalt turquoise 154, manganese violet 160, brukt litt cold grey III 232 og i kanten brukt black 199.Jar vrukt sort / black også rundt motivet.
 Digi stempler er  fra A Day For Daisies og heter Blossom Cluster Cherry Branch.
Jeg har brukt noe jeg rub ons jeg fant, mekre os det vet jeg ikke, men handlet mye om vennskap osv, jeg valge å bruke Tenker på deg :) 






Med oss på på denne utfordringer har vi med oss en flott sponsor : 



 Our sponsor is...
A Day For Daisies
Prize : $12 Gift Card to spend in store




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar