Følgere

fredag 1. mai 2015

Sortering og "system"

Skulle virkelig ønske jeg hadde egen scrappe rom. Men liten leilighet er det vanskelig. For å samle mest mulig på samme sted, har jeg i dag ryddet og sortert. I tillegg kjøpte jeg en ekstra veske i går, eller min samboer kjøpte :)
Mange av boksene stammet fra samboer sine skruer osv som han har i andre sorteringsboker. Jeg må skaffe meg det selv etter hvert. Skulle hatt en stort skap med skuffer og div :P
Alt står langs veggen på soverommet. Før du ser mitt "system" leger jeg til bilder av hva jeg tenker å skaffe meg etter hvert .

Ikke det at jeg trener alt nå, men hadde blitt lettere da :)












1 kommentar:

  1. Jeg kan godt forstå at du ønsker dig det. Jeg synes at kreativiteten kommer lettere med ting i system og let tilgængelig. Det er lettere at få gode ideer, når man kan se tingene!

    SvarSlett